Recapitulo : vncserver i inetd

Bé...
He provat de tot amb el vncserver i no xuta.
Un company de la llista m'ha recomanat fer servir el tightvncserer... i li
agraeixo.
El que passa és que vull començar a arreglar els petits marrons que se'm
presenten per poder-ne aprendre un xic.

Com deia, el vncserver no xuta, o millor dit, : Sí que xuta si l'engego a
mà.
Molt maco ... després m'hi connecto remotament des d'un Windows 2000 +
vncviewer. Cap problema !!!

Però si vull connectar-me remotament sense haver d'engegar el vncserver a
mà, no eh pogut. He provat el que he vist a la llista i a d'altres lloc
d'Internet i estic una mica desconcertat. He trobat dos maneres de fer-ho,
però cap ha funcionat.

Una era una mica més rocambolesca i passava per modificar el fitxer gdm.conf
per afegir-hi servidors, indicant quin display farien servir i quin programa
els executava.

De les dues maneres, la que he entès millor i que he verificat és aquesta  :

1) He instal·lat el paquet vncserver, i com us dic, executant-lo a mà
funciona. Llavors em puc connectar remotament però sense fer login.

2) He modificat el fitxer /etc/inetd.conf i hi he afegit la següent línia :
vnc50	stream tcp nowait nobody /usr/bin/Xvnc Xvnc -inetd -query local
-once -geometry 800x600 -depth 16

(També he provat de canviar nobody per root)

3) He modificat el fitxer /etc/services i hi he afegit la següent línia
vnc50		5950/tcp

He rebotat la màquina i res.

Llavors, també he habilitat el XDMCP i he verificat que, en el meu Linux i
abans de fer el login, puc demanar-li que executi el XDMCP i veig la meva
pròpia estació Linux i m'hi puc connectar (o sigui, que el XDMCP està
funcionant)

NOTA
També he muntat, tot i que em sembla que no fa falta, el xdm. Dic que no fa
falta perquè per el que m'heu dit aquí, amb el gdm ja n'hi ha prou. Això sí,
he muntat el xdm i li he dit (mitjançant l'script d'inici) que no era el
display manager per defecte.

Bé... ho he mirat i remirat i he vist més documentació dient el mateix a
Internet.
Potser em falta algun altre paràmetre sobre XDMCP ?
Només hi he dit que estava habilitat i prou.

NO SÉ QUÈ MÉS PROVAR !!!

Algú que ho tingui funcionant seguint aquest mètode pot verificar que ho té
igual ?

Gràcies

PEP