Re: descarregar desde ordinador a reproductor mp3

> Hola
>  Gràcies per la vostra  ajuda.He muntat el dispositiu com tu dius  i
> me'l carrega on tu em suggerixes.Després copie els arxius a /mnt/sda i
> s'hi traspassen a l'aparell de música.
> Altra cosa: Em sabríeu dir  cap aplicació gràfica per açò?.
Home, doncs un cop el tens muntat no has de fer res més que utilitzar
el konqueror (Kde) o el Nautilus (Gnome) o
posa_aquí_un_altre_gestor_de_fitxers, per navegar a través del sistema
de fitxers, i anar a la carpeta /mnt/mp3 (o al directori que l'hagis
muntat).

> Salutacions.
Salut i sort!

Marc.