Re: Utilitzar múltiples smarthosts amb exim4

* Ernest Adrogué [07-02-2006 11:42:33] va escriure:

> El dimarts  7/02/06, a les 07:40 (+0100), Ivà va escriure:
>
> L'únic que faig és que agafi l'adreça de la capçalera From: i la
> utilitzi com a remitent, altrament utilitzaria una adreça de l'estil
> ernest@domini.local que pot causar problemes. Ara, és graciós perquè
> no me'n recordo com ho vaig configurar. Al principi ho feia a
> l'apartat "rewrite" però tenia el problema que els "bounces" anaven
> a parar a l'adreça reescrita en lloc de a @domini.local. Quan em vaig
> actualiatzar a l'exim4 vaig trobar un altre sistema que no té aquest
> [...]

Jo això ho he solucionat escrivint en el fitxer /etc/email-addresses la
configuració és molt senzilla i et permet relacionar un usuari amb una
adreça externa, em sembla que només és vàlid per l'exim.

Espero que sigui d'ajuda

Albert