Re: Utilitzar múltiples smarthosts amb exim4

Hola Ernest,

I has configurat alguna cosa especial a l'exim?
Jo ho vaig provar fa temps, al inici de tenir ADSL. Si m'enviava un mail a la feina el servidor me'l retornava per no coincidir el reverse DNS, i de tant en tant algun amic se'm queixava de no haver rebut un mail. Ho tornaré a provar no fos cas que se m'escapés alguna cosa.

Salut.

2006/2/7, Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net>:
El dilluns  6/02/06, a les 10:40 (+0100), Ivà va escriure:
> Ah si, me n'oblidava, enviar dirèctament des de l'exim (sense utilitzar un
> smarthost) ja ho he fet alguna vegada, però molts dels correus que enviava
> eren rebutjats perque la meva ip no coincidia amb la del domini
> ya.com(sento no ser més tècnic però és la millor explicació que tinc).
>
> Per tant aquesta solució tampoc em val.

T'asseguro que jo vaig sense smarthost i no me'n recordo de
l'última vegada que em van tornar un mail per aquest motiu.

Envio mails sense problemes a llocs tan dubtosos com Hotmail
i ni tan sols em classifiquen com a spam... tot això amb IP
dinàmica de Telefonica i exim sense smarthost.

--
ernest

       "All the people look well in the dark."
               —The Velvet Underground