Re: Utilitzar múltiples smarthosts amb exim4

El Mon, Feb 06, 2006 at 05:51:04PM +0100, Pere Nubiola Radigales deia:

> si

Jo no voldria ser molt categoric perquè igual no recordo bé alguna cosa
però diria que m'he trobat proveïdors que si t'autenticaves però intentaves enviar
correu amb un From d'un altre domini et deien que no estava permès.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org