Re: Utilitzar múltiples smarthosts amb exim4

A Dilluns 06 Febrer 2006 10:40, Ivà va escriure:
> Ah si, me n'oblidava, enviar dirèctament des de l'exim (sense utilitzar un
> smarthost) ja ho he fet alguna vegada, però molts dels correus que enviava
> eren rebutjats perque la meva ip no coincidia amb la del domini
> ya.com(sento no ser més tècnic però és la millor explicació que tinc).

No ho crec, això és el que també em passa a mi amb auna (ono). És el problema
de les adsl. Molts servidors estan configurats per no acceptar correu d'una
adsl i això és molt difícil de solucionar. Aquestes estan a les blacklist i
no hi ha més...

Leo

--
Linux User 152692