Re: descarregar desde ordinador a reproductor mp3

En/na Miguel Gea Milvaques ha escrit:
Albert Cervera Areny wrote:
Normalment aquests dispositius es tracten com un sistema de fitxers més i per tant l'has de muntar com si fos un disc dur. En principi 'mount /dev/sdaX /mnt' (on la X és el número de partició, no sé si hi ha alguna forma de saber quin és, jo m'he trobat des de l'1 fins al 4). Allí es copien els fitxers MP3 i el reproductor ja els busca tot solet.

El que jo faig és fer un fdisk /dev/sda i mire les particions que hi ha
al disk, si aleshore prove en les que hi ha, si no, prova amb mount -t
vfat /dev/sda /mnt (sense nombre de partició), alguns ho tenen així.
Assegurat de tenir carregat el mòdul del nucli usb-storage.

Hola
Gràcies per la vostra ajuda.He muntat el dispositiu com tu dius i me'l carrega on tu em suggerixes.Després copie els arxius a /mnt/sda i s'hi traspassen a l'aparell de música.
Altra cosa: Em sabríeu dir  cap aplicació gràfica per açò?.
Salutacions.
Si no te'ns surts, comenta l'error concret a la llista i mirarem de donar-hi solució :D

A Saturday 04 February 2006 22:07, Joan Alfonso va escriure:

Hola:
Teniu idea de com puc importar música arxivada en mp3 al ordinador cap
un reproductor mp3?
Salutacions a tots.