Re: modprobe: char-major-13

> Pero és que el problema en sí és que el modprobe intenta carregar el
> char-major-13, però no el troba.
>
> He consultat el /etc/modules.conf i no hi tinc cap alias referit a
> char-major. Teniu alguna idea de si posarlo arreglaria alguna cosa¿?
> I si això és cert, com fer-ho ??
>
> Gràcies

Potser si el nucli el vares compilar tu hauries d'assegurar-te que hi tens
les opcions adients, per exemple:

cosa@ns:~$ cat /boot/config-2.4.25 | grep INPUT_MOUSE
CONFIG_INPUT_MOUSEDEV=m
CONFIG_INPUT_MOUSEDEV_SCREEN_X=1024
CONFIG_INPUT_MOUSEDEV_SCREEN_Y=768

i amb el modconf afegir els mòduls pertinents o be afegir-los directament
a /etc/modules

cosa@ns:~$ cat /etc/modules | grep mouse
mousedev
psmouse