Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

A Diumenge 05 Febrer 2006 20:19, Jordi Funollet va escriure:

> Jo m'afegeixo al club aquest de'n Hans Reiser i en Carles Pina de "Usuaris
> de ReiserFS que No n'han Sortit Escaldats". Per ara. :-) El tinc a unes
> quantes màquines (que, tot sigui dit, no estan molt estressades) i fins ara
> ni una pega.
>
> Fa temps vaig veure una comparativa de sistemes de fitxers [1] (no és
> precisament recent) que conclou recomanant escollir el sistema de fitxers
> en funció de la mena d'arxius que bellugarà.
>
>   [1] http://linuxgazette.net/102/piszcz.html

A mi m'han passat aquesta:

http://www.unisys.com/products/es7000__linux/insights/insights__compendium/Linux_File_Systems_Comparative_Performance_White_Paper_1-6-06.pdf

En general, en moltes de les comparatives que veig veient (i també per
experiència pròpia), Reiser queda en posicions molt discretes. No sé, suposo
que l'acabaré treient...

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org