Re: descarregar desde ordinador a reproductor mp3

Tu tries, gestor de fitxers o gestor de cançons (rythmbox, amarok, etc...)

Salutacions

On 2/5/06, Joan Alfonso < xipboig@terra.es> wrote:
En/na Kapde ha escrit:
> No trobeu que això depèn altament del tipus de reproductor?
>
> Salutacions.
>
> On 2/5/06, *Pau Rul·lan Ferragut* <pau@correu.zigazaga.net
> <mailto:pau@correu.zigazaga.net >> wrote:
>
>     On Sat, Feb 04, 2006 at 10:07:35PM +0100, Joan Alfonso wrote:
>
>     >Teniu idea de com puc importar música arxivada en mp3 al
>     ordinador cap un
>     >reproductor mp3?
>
>     en enxufar el trasto tira un dmesg i llegeix a quin dispositiu ha
>     quedat
>     enllaçat (per exemple, sda1). Després fes el que et diuen als altres
> [...]
He solucionat el problema com dieu: "# mount -t  /dev/sda /mnt/mp3" em
munta l' usb en /mnt/mp3 .
Després he ficat al /etc/fstab: "/dev/sda  /mnt/mp3     vfat
rw,user,noauto  0   0" i he creat una icona  al escriptori que munte
punxant -la .
Ara només em restaría preguntar si coneixeu cap aplicació gràfica per
fer aquesta operació i que per exemple et permetira de navegar els
arxius amb finestretes i copiar, reanomenar etc.
Gràcies per la vostra ajuda.
Salutacions.