Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

Jo m'afegeixo al club aquest de'n Hans Reiser i en Carles Pina de "Usuaris de
ReiserFS que No n'han Sortit Escaldats". Per ara. :-) El tinc a unes quantes
màquines (que, tot sigui dit, no estan molt estressades) i fins ara ni una pega.

Fa temps vaig veure una comparativa de sistemes de fitxers [1] (no és
precisament recent) que conclou recomanant escollir el sistema de fitxers en
funció de la mena d'arxius que bellugarà.

  [1] http://linuxgazette.net/102/piszcz.html

Per una altra banda, moltes històries de problemes amb ReiserFS acaben dient
"...i es va solucionar reformatejant en ç-fs". En realitat el problema no es
va solucionar, va desaparèixer; i va ser gràcies al formateig, no gràcies al
"ç-fs". Formatejar en ReiserFS també hauria fet desaparèixer el problema.

--
### Jordi Funollet