Re: descarregar desde ordinador a reproductor mp3

Normalment aquests dispositius es tracten com un sistema de fitxers més i per
tant l'has de muntar com si fos un disc dur. En principi
'mount /dev/sdaX /mnt' (on la X és el número de partició, no sé si hi ha
alguna forma de saber quin és, jo m'he trobat des de l'1 fins al 4). Allí es
copien els fitxers MP3 i el reproductor ja els busca tot solet.

Si no te'ns surts, comenta l'error concret a la llista i mirarem de donar-hi
solució :D

A Saturday 04 February 2006 22:07, Joan Alfonso va escriure: