Re: Tarjeta RT2500 i penjaments

A Dijous 02 Febrer 2006 09:37, Andreu Bassols Alcón va escriure:
> A veure si l'enganxo infraganti, doncs...
>
> Menys mal que no és un servidor en producció, amb la feinada que em va
> costar fer rutllar la tarja total perquè acabi penjant-se al moment menys
> pensat!

uff! quina m. de tarja.

Els drivers semblen treballats per gent seriosa,...

No se si és la marca de la tarja la meva és Conceptronic, que em sembla no
gaire bona, dons vaig tenir un modem pcmcia Conceptronic i mai va anar bé
sempre es penjava, com la sensefils  pci que tinc.

La utilitzo en un pc elemental, sense casi res: quan el tinc configurat li
trec la tarja gràfica, la de xarxa, no té ni disquetera,ni ratolí, ni cd,..
pq no es pengi, la utilització és semblant a la teva.

Es penjava sovint, però,...

El divendres passat vaig posar la etch, el nucli 2.6.15.1
i les fonts del rt2500: la daily que hi havia el divendres a serialmonkey.
(les del driver unificat rt2x00 no van compilar(?))

Dissabte i diumenge el vaig parar, però de dilluns fins ara divendres a les 12
del migdia no s'ha penjat!!!!

No havia passat mai.

Sort.

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.15.2