Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

Hola,

On Feb/03/2006, Ernest Adrogué wrote:
> El divendres  3/02/06, a les 11:20 (+0100), Carles Pina i Estany va escriure:
>
> És casualitat que parleu d'això just avui. Precisament ahir vaig
> actualitzar el kernel i m'ha portat uns maldecaps horribles per culpa
> del reiserfs. Amb tots els permisos correctes no permetia escriure
> determinats fitxers ("operation not permitted") de cap manera, i clar,
> sense poder escriure a /var la meitat de coses no funcionaven.
>
> Segons el mount les particions reiserfs no estaven muntades, tot i que
> ho estaven. En fi, un desastre impressionant.

> [...]

al pas que va tothom crec que ens quedarem en Hans Reiser i jo com a
usuaris de Reiser

Raro raro...

carles@pinux:~$ uname -a
Linux pinux 2.6.15.2 #1 Fri Feb 3 21:47:12 CET 2006 i686 GNU/Linux

cap problema...

(Suposo que no és ReiserFS V4, aquest sí que sembla que dona problemes)

La veritat és que també penso una cosa... amb el qué m'agraden els
sistemes simples (en general) Reiser és gran com ell mateix. Vaig llegir
fa temps que ext2 eren com 1000 o 2000 línies, no ho recordo...
(evidentemnt fent servir moltes coses d'altres capes, etc.). I Reiser
65.000... no té perqué si està ben fet (que n'està...) però sempre és
més fàcil cometre errors amb 65.000 línies que amb 1.000. Això que dic
aquí s'ha d'agafar amb pinces, eh? que quan vaig a fer servir un
programa no miro el número de línies :-)

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona