modprobe: char-major-13

Bones,

he instalat una debian Sarge amb nucli 2.4.18 (el qual he compilat jo ja que la distribució venia amb un 2.2) i tot ha anat rodat fins  que he iniciat les X.

Al executar "kdm" s'obre el login i puc accedir, però mentres carrega els perifèrics salta, i treu per pantalla quelcom semblant a:

"modprobe: cannot load char-major-13"

Amb això es reinicia i torna al login. Si executo gdm funciona perfece, i arriba a obrir-se peor amb KDE no.

Si algú em pot donar alguna pista li estaré molt agrait.

Gràcies.

--
Armopu