Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

El Divendres 03 Febrer 2006 11:20, Carles Pina i Estany va escriure:
> Hola,

> Això sempre, en qualsevol sistema de fitxers

Cert, però amb alguns més que amb d'altres (algú ha vist "la revolta dels
animals"?)

> jo faig servir ReiserFS per quasi tot, des de... Kernels 2.2.X (encara
> no estava oficial dins el Kernel) sense cap problema. En serio :-) (fins
> i tot he tingut sectors defectuosos, que en teoria ReiserFS s'hi porta
> malament, i cap problema tampoc...)

Esperava que sortís algú que estigués content amb el ReiserFS. De fet, amb
alguna màquina amb poca càrrega de disc, no n'he tingut, de problemes... Però
els que comentava m'han fet tenir temor del ReiserFS.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona