Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

Hola,

On Feb/03/2006, Jaume Sabater wrote:
> El Divendres 03 Febrer 2006 09:14, Orestes Mas va escriure:

> No és per res, però si pretens tenir reiserfs o xfs, jo et recomanaria que
> tinguéssis 2 discs durs: 1 pels originals i 1 per les còpies de seguretat :-)

Això sempre, en qualsevol sistema de fitxers

> PD: És una opinió personal de qui ha tingut des del tristament famós nucli
> 2.4.9 un reiserfs. Segurament hi haurà molta gent que estigui enormement
> satisfeta del seu reiserfs o xfs...

jo faig servir ReiserFS per quasi tot, des de... Kernels 2.2.X (encara
no estava oficial dins el Kernel) sense cap problema. En serio :-) (fins
i tot he tingut sectors defectuosos, que en teoria ReiserFS s'hi porta
malament, i cap problema tampoc...)

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona