Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

El Divendres 03 Febrer 2006 09:14, Orestes Mas va escriure:
> A Divendres 03 Febrer 2006 03:11, Manel Martínez de Arcos va escriure:
>
> De moment per una qüestió econòmica: Només tinc un disc. Després també
> perquè amb un RAID 0 augmentaria la taxa de transferència, cert, però el
> resultat final em segueix depenent del sistema de fitxers que esculli, i
> aquest és un paràmetre que costa 0€ i, per la meva sorpresa, he vist que
> pot ser crític.

No és per res, però si pretens tenir reiserfs o xfs, jo et recomanaria que
tinguéssis 2 discs durs: 1 pels originals i 1 per les còpies de seguretat :-)

PD: És una opinió personal de qui ha tingut des del tristament famós nucli
2.4.9 un reiserfs. Segurament hi haurà molta gent que estigui enormement
satisfeta del seu reiserfs o xfs...

PD3: Qui s'atraveix amb un ZFS? ;PPP
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona