Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

A Divendres 03 Febrer 2006 03:11, Manel Martínez de Arcos va escriure:
> Hola,
> i perquè no fas un raid 0 ?

De moment per una qüestió econòmica: Només tinc un disc. Després també perquè
amb un RAID 0 augmentaria la taxa de transferència, cert, però el resultat
final em segueix depenent del sistema de fitxers que esculli, i aquest és un
paràmetre que costa 0€ i, per la meva sorpresa, he vist que pot ser crític.

> En/na Orestes Mas ha escrit:

* Orestes Mas Casals                                 *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *