Re: Rapidesa de diferents sistemes de fitxers

A Divendres 03 Febrer 2006 07:17, Lluís Gras va escriure:

> Au !!! De bon matí i ja estic patint un atac d'enveja envejosa ;-)
>
> No et puc donar la confirmació experimental perque un servidor encara
> treballa amb maquinetes del segle passat però no fa gaire havia llegit
> alguna cosa relacionada a http://slax.linux-live.org/blog.php i fa més
> temps encara alguna altra relativa a que reiserfs era més eficient quan hi
> havia molts fitxerets enlloc dels "megafitxers" del mundillo del video.
>

> Apa felicitats per la "criatura" !!!
>
> PD: Algú coneix algun repositori amb debs de Cinelerra ?

Si, per AMD-64 són a:
# Cinelerra
deb http://hackitectura.net/~vale/debian ./

Tot i que per màquines de 32 bits són a un lloc diferent. ho trobaràs tot a:

http://cvs.cinelerra.org/getting_cinelerra.html

Salut

P.D.: Encara no m'hi he posat a fons amb el Cinelerra, però és una mica
punyetero; cal llegir-se el manual si vols que et funcioni, perquè sinó et
passes hores barallant-te amb ell per exportar un vídeo que es vegi i es
senti. Tot just ara han tret la versió 2.0.

* Orestes Mas Casals                                 *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *