Re: OT: Automatix para Etch

En/na Lluis ha escrit:
> El Thu, Feb 02, 2006 at 04:30:31PM +0100, Pau Tallada Crespí­ ens deleità amb les següents paraules:

> be, jo tp vull entrar en un flame, pero tinc molta musica que m'han deixat
> i d'altra que m'he (re)digitalitzat jo, que esta en format mp3, i es que el
> meu reproductor portatil de musica no soporta ogg, i pel poc que he mirat
> per internet, em sembla que encara tardare un bon temps a tenir-ne un,
> donats els preus que tenen (de fet, ara no tinc ni una cosa ni l'altre,
> doncs ma germana li va donar un viatge considerable al discman i l'haure
> dobrir i resoldar per n-esima vegada XD)

Tens raó, jo també he cercat reproductor de CD's portàtils (Discman) que
reproduïssin OGG, i en sé d'un parell (un de la marca Samsung, que jo
recordi), però no els trobo enlloc.

Així que per ara no n'he comprat cap, i això que tenc el 80% de la meva
música en mp3. Però com que no tenc pressa, tard o d'hora n'apareixerà
un i me'l compraré.

> pero no es nomes aixo
> veus algun cop dvds?
> estudies a la uoc?

Per estrany que paregui no l'únic lector de dvd està al meu ordinador
(no tenim home-cinema d'aquests) i MAI hi ha entrat un sol DVD-video.

L'únic DVD que hi ha entrat és el de la Knoppix 4.0 en DVD. xDDD
La veritat es que no miro pel·lícules, ni en AVI ni en DVD.

> i be, si anem mes lluny... utilitzes el doble click? el teu mouse canvia de
> forma quan passa per sobre un link? blablabla
Sí, realment s'han arribat a patentar coses estranyíssimes

> es cert que el programa ajuda a instal.lar software que no es lliure
> tb es cert que hi ha mes software lliure que no-lliure en les opcions que
> ofereix (un altre tema es que s'utilitzin formats patentats, tot i que es
> cert, al cap i a la fi es el mateix problema)
>
> per mi es una molt bona idea, tot i que la duen a la practica d'una manera
> pessima, doncs quan ho vaig mirar, sobreescrivia el sources.list i es
> quedava tan tranquil...
Que dius!
No sabia que fos tan cutre. :D

Pau Tallada.