Re: OT: Automatix para Etch

El Thu, Feb 02, 2006 at 04:30:31PM +0100, Pau Tallada Crespí­ ens deleità amb les següents paraules:
> En/na jrockys2 ha escrit:

> Sí, sempre que vulguis tirar l'ètica per la finestra i renunciar a les
> llibertats que el software lliure et proporciona.
>
> No vull engegar cap flama, només remarcar que entre aquestes utilitats
> que fan més «còmoda» la vida als usuaris d'escriptori, hi ha programari
> no lliure, i se n'hauria de fugir com de la pesta. ;-)
>
> Aprenem a respectar el que tants segles ens ha costat de guanyar, les
> nostres llibertats.
>
> Per un món lliure, software lliure!

be, jo tp vull entrar en un flame, pero tinc molta musica que m'han deixat
i d'altra que m'he (re)digitalitzat jo, que esta en format mp3, i es que el
meu reproductor portatil de musica no soporta ogg, i pel poc que he mirat
per internet, em sembla que encara tardare un bon temps a tenir-ne un,
donats els preus que tenen (de fet, ara no tinc ni una cosa ni l'altre,
doncs ma germana li va donar un viatge considerable al discman i l'haure
dobrir i resoldar per n-esima vegada XD)

pero no es nomes aixo
veus algun cop dvds?
estudies a la uoc?

i be, si anem mes lluny... utilitzes el doble click? el teu mouse canvia de
forma quan passa per sobre un link? blablabla

es cert que el programa ajuda a instal.lar software que no es lliure
tb es cert que hi ha mes software lliure que no-lliure en les opcions que
ofereix (un altre tema es que s'utilitzin formats patentats, tot i que es
cert, al cap i a la fi es el mateix problema)

per mi es una molt bona idea, tot i que la duen a la practica d'una manera
pessima, doncs quan ho vaig mirar, sobreescrivia el sources.list i es
quedava tan tranquil...

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Epica (The Phantom Agony (Ltd Ed)) - 05. Illusive Consensus