Re: Treure la resolució de MX al sendmail

Si ho fas m'ho agrairàs enormement. M'hi jugo un pèsol (el segon que em jugo
en aquesta llista).

El Dijous 02 Febrer 2006 15:53, Pere Urbón Bayes va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona