[Fwd: Re: apache2 y localizatdor d'ip]

-------- Missatge original --------
Assumpte: Re: apache2 y localizatdor d'ip
Data: Thu, 02 Feb 2006 13:40:56 +0100
De: Pau Tallada Crespí­ <pau_tallada@telefonica.net>
A: avisx <srmojo@gmail.com>
Referències: <[🔎] 66694fb70602020424s2e4a0ef4y@mail.gmail.com>

En/na avisx ha escrit:
> bon dia llista, tinc un dubte amb apache2, resulta que el tinc
> instal·lat i funciona però volia fer una cosa aixì
> (http://checkip.dyndns.org:8245) i no tinc ni idea. algu sap com
> fer-ho¿¿¿
>
> gracies....

Es molt fàcil, aquest guió php et dona l'adreça ip del client que la visita:

<?php
	echo('<html>La teva IP és:['.$_SERVER["REMOTE_ADDR"].']<html>');
?>

Com veus, es guarda en una array especial que emmagatzema totes les
variables del servidor. La component que busques es REMOTE_ADDR.

Que vagi bé!

Pau Tallada.