Re: apache2 y localizatdor d'ip

El dj 02 de 02 del 2006 a les 13:24 +0100, en/na avisx va escriure:
> bon dia llista, tinc un dubte amb apache2, resulta que el tinc
> instal·lat i funciona però volia fer una cosa aixì
> (http://checkip.dyndns.org:8245) i no tinc ni idea. algu sap com
> fer-ho¿¿¿

doncs agafa l'arxiu de configuració de l'apache i canvia el port

ara el tens pel por 80 el per defecte
http://localhost:80

o pots crear un servidor virtual al port 8245, l'arxiu sería així:
---------------------
<VirtualHost *:8245>
        ServerAdmin tumateix@onsigui.ets

        DocumentRoot /var/www/unDir/

        ServerName el.teu.servidor.net

        <Directory />
                Options FollowSymLinks
                AllowOverride None
        </Directory>
        <Directory /var/www/unDir/>
                Options Indexes FollowSymLinks Includes
                AllowOverride All
                Order allow,deny
                allow from all
        </Directory>

        ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/unDir/cgi-bin/
        <Directory "/var/www/unDir/cgi-bin">
                AllowOverride all
                Options ExecCGI -MultiViews +SymLinksIfOwnerMatch
                Order allow,deny
                Allow from all
        </Directory>

        ErrorLog /var/log/apache2/error.Port.8245.log

        LogLevel warn

        CustomLog /var/log/apache2/access.Port8245.log combined

</VirtualHost>
---------------------
més o menys,
el crees al directori amb el nom que vulguis:
/etc/apache2/sites-available
i després fas un enllaç simbólic a ell desde sites-enabled
# ln -s /etc/apache2/sites-available/larxiu /etc/apache2/sites-enabled

> gracies....

de res
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es