[OT]Re: Problema amb les X (No es troba monitor)

A Diumenge 29 Gener 2006 00:59, Joan Alfonso va escriure:

> Li'n pots posar una mica més "1280x1024" Quan configures el
> "dpkg-reconfigure xserver-xfree86".

> Jo tinc un TFT i les frequències són: 75-60. Prova aquestes.

> Si vols pots mirar d'instal·lar el "driver" d'ATI.
> *Primer que res descarrega't-el de www.ati.com en drivers and software si
> el teu aparell es un pentium per exemple tria per arquitectura x86. I
> x86-64 per processadors AMD,per servidors gràfics Xfree i Xorg.
> Escull segons el teu model de tarja i te'n el baixes.
> Vés a una terminal i fes "su"
> posa hi la contrasenya de root
> [...]

Poso OT perque no es una resposta directa, però està molt relacionat. Heu
probat amb el comandament "gtf"?
S'utilitza
#gtf 1024 768 80   i et dona una seria de parametres entre els que hi ha la
frecuència de refresc horitzontal (hsync) que la pots comparar amb la màxima
que suporta el monitor. Així doncs tan sols has d'anar variant els números,
tant de resolució (vertical i horitzontal) com la frecuència per a veure
quina pot ser la resolució màxima. Despres anar a xorg.conf o XF86Config i
afegir allí les configuracions que et puguin anar be.
I desprès
#   cp /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.custom
#   md5sum /etc/X11/xorg.conf >/var/lib/xfree86/xorg.conf.md5sum
#   dpkg-reconfigure xserver-xorg
 mes o menys per aquí va la cosa ;)

txeik