Re: On és el K3b ?

El dimecres  1/02/06, a les 01:19 (+0100), Dani R.C. va escriure:
> P.D.: Si  algú em pot recomanar alguna eina per gravar una ISO de DVD
> que tinc seria genial, encara que sigui per la cli. He provat graveman
> (que m'ha agradat tot i no provar-lo) però no ho permet.

El growisofs, e.g. per gravar el fitxer imatge.iso

growisofs -dvd-compat -speed=4 -Z /dev/dvd=imatge.iso

on /dev/dvd és el dispositiu on tens el gravador de DVDs.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—The Velvet Underground