Re: Problema compilant 2.6 i tarja RT2500

El nucli 2.6 porta el ext2 i el ext3 amb ACL's avançades, senzillament li has
de dir que no les usi, sinó no serà capaç de muntar un ext2/ext3 sense ACL's
amb el driver amb ACL's.

El Diumenge 22 Gener 2006 21:57, Andreu Bassols Alcón va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona