Problema compilant 2.6 i tarja RT2500

Hola,

En ma vida he compilat molts cops un nucli, amb èxit, però eren tots 2.4.x. De 2.6.x n'he compilat molt pocs, però aquest cop la cosa em peta....

He provat tots els mètodes. El meu tradicional (tot a mà) i ja no sabia que fer, he provat el mètode "debian" (mkpkg i tot això).

El fet és que quan arranca el nou nucli, després de carregar el RAMDISK em diu això:

"Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(3,1)"

Tinc activat l'EXT3 al nucli, he afegit root=/dev/hda1 al grub tal i com he vist googlejant... però no hi ha manera humana de que arranqui.

Li ha passat a algú més? (La versió és la 2.6.15, baixada de kernel.org).

Tot això vé perque...:

La màquina tenia un 2.4.x funcionant perfectament, però obligatòriament li he de posar una Wireless PCI. Sinó, es queda sense internet. La unica que disposo és una amb el xip RT5000, que pel que veig està plenament soportada per Linux http://rt2x00.serialmonkey.com.

D'aquí vé la història... per compilar el mòdul necessito el 2.6. PERO... es veu que si la versió de GCC emprada per compilar el nucli difereix de la emprada per compilar el mòdul (o sigui la meva) el modprobe es nega a insertar-lo. I com he dit abans, no puc compilar el meu propi perquè no em funciona...... Pel que sembla, ja se n'ha parlat pels fòrums del driver i hi ha un "workaround", que es basa en afegir-li la versió de GCC manualment al Makefile. PERÒ NO.... tampoc em funciona.

Al dmesg, diu: rt2500: disagrees about version of symbol struct_module

Després de donar-hi voltes, he vist que al modprobe se li pot passar el paràmetre -F perque forci la inserció passant de les versions.
Doncs bé, ho intenta fer... però és que ara se'm queixa per una altra cosa:

rt2500: disagrees about version of symbol struct_module
rt2500: no version magic, tainting kernel.
rt2500: Unknown symbol preempt_schedule

Les dos primeres, és l'avís per lo de la versió (suposo). Però la tercera, què és? Perque tinc el nucli compilat amb preempt? I què?

Vaja, si algú s'hi ha trobat i ho ha pogut solventar li estaria agraït (el xip RT2500 és bastant "popular").

Gràcies,

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://raims.eines.info