Re: soroll

Jo no m'hi trencaria gaire el cap, agafaria la caixa oberta i posaria l'orella
quan s'engegui, segur que llavors sabràs d'on bé .... més o menys xD.

Si resulta ser d'algun ventilador, jo els desmontu i els posu una mica de "3
en 1" i llavors para durant un temps, a la llarga seria bo canviar-lo.

Sort

Marc Rabell

PD: no possis l'orella massa endins que se't pot escapçar xDD

A Dimecres 01 Gener 2003 23:38, Joan Alfonso va escriure: