Re: perdo

A veure, tu no ets pas el responsable de les tintes carregades. No te'n
sentis culpable ara.

I al contrari, t'animo a que segueixis preguntant. Aquí no tots som
gurus peluts (encara que n'hi ha algun ;-). Estem per ajudar els altres
i crear comunitat d'usuaris. Tots n'hem sabut menys en algun moment i
gràcies a llistes com aquesta n'hem anat aprenent. Aquí no es maltracta
ningú per no saber-ne, tot i que sempre es valoren les ganes d'aprendre
i la capacitat de no plantejar preguntes òbvies que es podrien resoldre
amb una simple cerca per internet.

Au, que no t'afecte la mala bava d'alguns...

O.

En/na david bayona ha escrit: