Adéu cdrom

Bon dia a tots i totes:

Símptomes: El cdrom i la gravadora no em funcionen en una stable. Quan
poso un cd de música, i intento muntar el cdrom em surt un missatge del
tipus "bad filesystem or ...".

Informació: línia del /etc/fstab:
/dev/hdc        /media/cdrom0   udf,iso9660 ro,user,noauto  0       0
Disc dur IDE.

Més: El dispositiu existeix perquè no dóna error per no trobar el
dispositiu sinó perquè el sistema de fitxers és erroni o la línia del
fstab està malament.

Jo ho veig tot correcte i mai no m'havia trobat amb una cosa així. És cosa
de la bios? Em falta carregar algun mòdul? Com puc tornar a recuperar el
cdrom i la gravadora?

Si voleu més informació m'ho digueu...

Merci...