Re: Paquets antics

En/na Xavi ha escrit:

> Ei Albert com va?

> Si et refereixes als paquests abans de la versió 3.0 estan a
> ftp://ftp.es.debian.org/debian-archive/dists/ ,
> releases des de la 1.1 a la 2.2 (suposo que amb els respectius mirrors...).
>
> Si vols la woody diria que s'anomena oldstable (posant el mateix al
> sources.list però oldstable).Recordem
> que  l'stable actual es sarge i la testing etch.
>
> Si et refereixes a una altre cosa no t'he entes ;p

Si cercau versions antigues de qualsevol paquet, la pàgina
snapshot.debian.net vos pot ajudar.
Conté un recull de totes les versions de tots els paquets que han estat
a la debian en algun moment.
Amb una sola línia al sources.list es poden afegir totes les versions
d'un paquet.

És molt útil per arreglar conflictes de dependències entre
testing-unstable o per tornar a una versió antiga que saps que funciona
pq la única que és al repositori no funciona (em va passar fa un parell
de setmanes amb el mysql-query-browser que petava només encendre'l)

Sort!

Pau Tallada.