Re: instal.lar skype a ubuntu

Hola Manuel,
He trobat les instruccions de com fer-ho a
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=77189 , però pel que veig sembla
bastant complicat.

Jo el tinc instal·lat gracies a un script que volta pels forums d'ubuntu i que
està com a paquet del apt que es diu automatix. Si no et vols complicar la
vida http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=66563 instales l'script aquest
i apart de instal·lar-te l'skype hi ha més programes, llegeix-te el primer
post que ho explica tot.

Sort,

Marc

A Divendres 13 Gener 2006 15:28, Manuel Souto Pico va escriure: