Re: Deixar oberta una wifi...

En/na calbasi ha escrit:
> El dj 29 de 12 del 2005 a les 13:12 +0100, en/na Jaume Sabater va
> escriure:

Si et vols assegurar que la gent la pot usar no li posis contrassenya
WEP, i en tot cas, malgrat n'hi posassis, no t'asseguraries que no s'hi
pogués entrar ja que la WEP es una clau molt insegura (en un parell de
minuts es pot rompre)

> Si li dono la clau wep, i li dic quin és la ip del router i la que ha de
> posar pel seu portàtil, això funcionarà. Però si canvia la ip del seu
> portàtil (p. ex. xxx.xxx.xxx.6) i posa la del meu portàtil
> (xxx.xxx.xxx.5) llavors podrà, si ho sap fer, importar els directoris
> que jo exporto via NFS del meu ordinador fixe al portàtil, no? No és un
> forat de seguretat?

Crec que la solució al teu problema passa per modificar com exportes els
directoris NFS entre els teus ordinadors, com ja han dit als altres
missatges, no et fiis de cap mecanisme basat en IP, ni tan sols en MAC
(ja que aquesta també es pot modificar) i configura'n un basat en
contrassenya.
Si la idea d'anar posant una contrassenya cada vegada que hi vulguis
accedir no t'agrada, sempre pots configurar un sistema de clau privada
per tal que no te la demani.

I què? Sempre que tengui la mula engegada... xD

Bé, ja sé que no he donat una resposta gaire concreta al teu problema
però espero que la idea general de per on va la solució t'hagi quedat
clara.. :-)

Sort i a compartir!