Re: Limitar temps d'us de un programa

Gràcies, Lluís, per respondre tant ràpidament.

Ja he trobat els missatges "pam i la canalla ..." És una mica complicat per a
mi, però és el que volia. Aquesta tarda ho provo (suposo que el pam és el
paquet libpam-devperm, libpam-modules, libpam-runtime que ja estan instalalts
en la meva sarge).

Gràcies i salutacions. Pep.

A Divendres 30 Desembre 2005 10:45, Lluís Gras va escriure: