Re: problemes amb amule

Gràcies per les respostes, demà ho probaré. I aprofitant faig un altra
pregunta, tinc un altre problema, la connexió a inet sembla que falla , em
falla als dos debians , quan arrenco la màquina funciona però al cap d'una
estona deixa de funcionar, a un tercer ordinador que tinc i al portatil on
també tinc una partició amb windows em va correctament, com puc comprobar
si m'està arribant el senyal correctament o què pot ser? Se que les meves
preguntes són d'un nivell baix però estic iniciant-me amb el tema amb
l'objectiu de fer les meves tasques habituals a l'ordinador amb Debian.
Gràcies. Roger.