Re: Deixar oberta una wifi...

2005/12/29, calbasi <calbasi@pangea.org>:
> El dj 29 de 12 del 2005 a les 13:12 +0100, en/na Jaume Sabater va
> escriure:
>
> Si li dono la clau wep, i li dic quin és la ip del router i la que ha de
> posar pel seu portàtil, això funcionarà. Però si canvia la ip del seu
> portàtil (p. ex. xxx.xxx.xxx.6) i posa la del meu portàtil
> (xxx.xxx.xxx.5) llavors podrà, si ho sap fer, importar els directoris
> que jo exporto via NFS del meu ordinador fixe al portàtil, no? No és un
> forat de seguretat?

> Si la cosa fos segura, no em sabria greu... el que passa és que com no
> [...]
les ips dels routers wireless son suvint 192.168.0.1 o 192.168.1.1

prova de conectarte a aquestes adreses del router amb un navegador
html i segurament el podras configurar. El router sol portar un
servidor dhcp i segurament si tens una debian, el teu portatil deu
tindra instalat un client dhcp. sino apt-get install dhclient
enrecordat de modificar el /etc/network/intrerfaces del portatil per
tal de que  usi dhcp

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974