Re: Deixar oberta una wifi...

El dj 29 de 12 del 2005 a les 13:12 +0100, en/na Jaume Sabater va
escriure:
> Lo millor que pots fer és no deixar-la oberta, i si un cas, donar-li una clau
> wep al teu veí, o autentificar-lo per adreça MAC.

Si li dono la clau wep, i li dic quin és la ip del router i la que ha de
posar pel seu portàtil, això funcionarà. Però si canvia la ip del seu
portàtil (p. ex. xxx.xxx.xxx.6) i posa la del meu portàtil
(xxx.xxx.xxx.5) llavors podrà, si ho sap fer, importar els directoris
que jo exporto via NFS del meu ordinador fixe al portàtil, no? No és un
forat de seguretat?

> Sinó, t'arrisques a tenir un cotxe aparcat davant de casa teva amb algú amb un
> portàtil...

Si la cosa fos segura, no em sabria greu... el que passa és que com no
tinc dhcp no sé si això es podria fer (perquè cal coneixer la IP del
router). Moltes hores aquesta connexió està desaprofitada...