Re: Deixar oberta una wifi...

Lo millor que pots fer és no deixar-la oberta, i si un cas, donar-li una clau
wep al teu veí, o autentificar-lo per adreça MAC.

Sinó, t'arrisques a tenir un cotxe aparcat davant de casa teva amb algú amb un
portàtil...

El Dijous 29 Desembre 2005 12:57, calbasi va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona