Re: FOSDEM '06

Hola joan, ja he mirat una mica les xerrades i semblen molt interesants sobretot alguns temes que em toquen una mica aprop!. Altrament si que tinc una pregunta més per a tú ( oberta a tots clar! ) i és el tema de l'allotjament, alguna idea! on aneu vosaltres?

Altrament proposo de fer alguna trobada catalana, esteu d'acord?

Salut

Joan Valduvieco wrote:
Eps,
jo hi he anat. :) I aquest any hi torno. :) És un congrés molt orientat a desenvolupadors. Hi ha les rooms on es troben els desenvolupadors d'un projecte i es passen el dia comentant la jugada i picant algo de codi. :) També hi ha els tracks que son un seguit de conferències força tècniques relacionades amb un tema. Total que et passes el dia en una aula i van passant els coneferenciants... :) El congrés es fa en una universitat i hi ha força ambientillo. És important mirar de quins temes aniran els tracks o si hi ha alguna room que t'interessi pq sino pot ser una mica dur el congrés.. jeje A banda d'això hi ha una mica d'ambient nocturn i gent interessant. La ciutat al meu parer no dona per fer massa turisme però és interessant de veure.. però això va a gustos suposo. :) Ah! el divendre es sol fer una festa pre-fosdem a un bar on hi sol haver una mena de barra "lliure", la llàstima (Opinió personal) es que es de cervesa belga. :) Més informació a www.fosdem.org. L'any passat hi havia un wiki pq la gent es pogués organitzar i tot plegat.

Apa, si teniu més preguntes ja sabeu. :)
Joan

A Friday 23 December 2005 11:46, Pere Urbón Bayes va escriure:

--

|Pere Urbón Bayes      JabberID: purbon@jabber.org             |o_o |