Re: usb

mira que tinguis suport per a vfat.
I si no recompiles el nucli amb aquest suport.
Després montes i llest. No t'emboliquis amb "dd" perquè es la única
manera de tenir problemes. :-)

Saluts.
Jordi.

El 23/12/05, Pere Nubiola Radigales <pere.nubiola@gmail.com> ha escrit:

--
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.