Re: Ajuda amb MoinMoin

En/na Javier Ferreiro Espinosa ha escrit:
> Hola a tothom!
>
> Tinc un dubte, ja he fet la pertinent cerca tat per google i la pagina oficial i no trobo solució i m'he dit que potser algú de vosaltres ja havia solucionat el tema...el problema es:

> [...]

Jo no ho he provat, però crec que fent servir acl i grups d'usuaris
hauria de funcionar.

Per exemple, crees una pàgina amb la llista d'usuaris[1] que tindran
drets d'escriptura, la resta d'usuaris o els usuaris anònims només
tindran dret d'escriptura[2].  No es exactament el que vols, ja que
permet que els usuaris es registrin lliurament, però crec que tindria
els resultats que busques.

1.- El format de la pàgina TrustedGroup seria:
 * FooUser
 * BooUser

2.-
acl_rights_default = "ElTeuUsuari,TrustedGroup:read,write,delete,revert
Known:read All:read"

Salut...
--
Carles