Re: Desapareguda la font bitstream-vera del kde

A Divendres 16 Desembre 2005 19:58, Cubells va escriure:
> Hola Xarx:
>
> A mi em surten als dos llocs.
> Vols que et passi alguna fitxer, algun log perquè puguis comparar??

Gràcies, no cal, tinc un portàtil que funciona correctament i puc fer
comparacions, el que hi ha diferent es que en el pc que va malament tinc el
k3b de la sid,... no se si es això ,...

Ah! això no impedeix que per exemple amb l'OpenOffice i amb xchat SI que em
surt la bitstream vera.

Ho deixo fins que s'actualitzin tots aquests paquets del Kde que estan parats!

Salut!

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.14.4