Afegir idioma per correccions l'Evolution

Com daemos s'afegeixen idiomes a l'Evolution.

Tinc un greu problema amb les faltes d'ortografia, suposo que ja s'haurà
notat. I no trobo la forma d'afegir nous correctors ortogràfics al
Evolution. Tinc intal·lats al sistema l'Aspell amb els diccionaris per
al català i el castellà. Però aquí a les opcions només están per a poder
corretgir els idiomes:

English (American)
English (British)
English (Canadian)

Amb una casella de selección per si els vull utilitzar. Però. I la
resta. A més a més que aquest jo no els tic al sistema. ¿?

gràcies
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalicin europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es/