Sudo a les X & sodoers

Hola,

com s'ha de configurar l'arxiu sudoers per a permetre que es pugi
executar una aplicació d'X, sempre que ho probo em trobo com que no
trove la variable $DISPLAY, o això em sembla a mi, la configuració que
tinc es aquesta al /etc/sudoers (l'usuari amb privilegis és acl)
######## Arxiu sudoers ########
Defaults        env_reset
root    ALL=(ALL) ALL
nf
acl     ALL=(ALL) ALL
########  Final Arxiu  ########

A part. Vaig probar fa una distribució Ubuntu, i una cosa que em va
cridar molt la atenció era aquest sudo gràfic per a les aplicacions de
les X, com es pot aconseguir això a debian. Es a dir que per a les
aplicacions que es necesiten drets d'administrador no faci falta possar
la constrasenya d'aquest si no la del usuari autoritzat?

gracies
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalicin europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es/