Re: No s'ha pogut accedir KLauncher via DCOP.

Pot ser has fet:

sudo rm ~/.ICEauthority

Alguna vegada ho faig per error i em passa això del DCOP.

I si algú es pregunta perque faig el rm es per que quan sudo obre una
finestra KDE s'apropia del ICE dels nassos i després ja no la pots fer
servir. Estic parlant de connexions a servidors remots via

ssh servidor -X

Salut