Re: Per canviar una mica de tema II

Hola,

jo he estat buscant durant un temps algú que em vengués un portàtil
sense Windows. Més endavant escriuré amb calma tota l'aventura, però
mentrestant us passo alguns enllaços que us poden resultar útils.

  - LinuxCertified (http://www.linuxcertified.com/) ven portàtils amb
    Linux pre-instal·lat, però s'ha de comprar per internet als Estats
    Units.

  - APD (http://www.gapd.es/) anuncia portàtils amb Debian i alguns
    models surten a compatiblelinux.org amb alt grau de
    compatibilitat.

  - Al catàleg d'ADL (http://www.adl.es/) tots els preus són sense
    sistema operatiu.

  - A la web d'Airis (http://www.airis-computer.com/) diuen que el
    Windows és opcional en alguns portàtils.

Algunes d'aquestes adreces les vaig obtenir d'un comentari de la web de
Catux (http://www.catux.org), em sembla recordar, però he estat
incapaç de recuperar l'enllaç.

Salut,

Toni