Re: Per canviar una mica de tema ;-)

El Thu, Dec 15, 2005 at 11:46:35AM +0100, Marc deia:

> [...]
> sense interessos especials en el món del software pugui muntar-se una
> debian, fins i tot una ubuntu. Està clar que si la meva companya no
> m'hagués tingut a mi per a resoldre-li tots els problemes, cercar-li
> programes que li interessen, etc, seguiria amb el windows. Gnome
> intenta encaminar-se cap a aquest tipus d'usuari, però a tot linux (o
> almenys a debian que és l'únic del que puc parlar amb propietat)
> encara li falta un bon troç en facilitat i usabilitat per a competir
> en igualtat de condicions amb l'enemic, pel que fa als usuaris

No sé, trobo que el Windows és força més díficil d'instal·lar, configurar,
i mantenir. La diferència és que els usuaris no s'ho han de fer ells
mateixos en Windows i per ara en gnu/linux si. El dia que tinguin el mateix
suport en els dos operatius (botigues, amics manetes, etc.), preferiran gnu/linux.
I el dia es va acostant poquet a poquet...

Amen.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org