Desapareguda la font bitstream-vera del kde

Hola tothom!

Tenia el Kde molt maco fins que fa uns dies s'han posat unes fonts molt
lletges. Comparant amb un altre ordinador que no li ha passat res ho observat
que al centre de control del Kde  i a la configuració del kmail, per exemple,
ha desaparegut la font Bitstream Vera només ha quedat la Bitstream Charter.

No he vist cap paquet trencat, ni que li falti cap paquet a la secció X11, i
per descontat el ttf-bitstream-vera i és, he probat de reconfigurar i
reinstal·lar-lo i res.

Vaig posar el K3b de Sid però no vaig observar res estrany llavors.

Tota idea serà bevinguda.

Gràcies.

Salut!

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.14.3